رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی مبنی بر رگبار باران، وزش باد و بروز گردوخاک در ۱۶ استان و آماده‌باش هلال‌احمر در این استان‌ها خبر داد.

آماده‌باش هلال‌احمر به دلیل وزش شدید باد در ۱۶ استان

به گزارش قدس آنلاین بابک محمودی، رئیس سازمان امداد و نجات گفت: طبق هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی کشور مبنی بر وزش شدید باد، گردو خاک، امروز یک‌شنبه ۱۷ تیرماه، در جنوب تهران، قم، مرکزی، همدان، لرستان، کرمانشاه، ایلام، خوزستان، اصفهان، جنوب خراسان جنوبی، نیمه شرقی سیستان و بلوچستان و نوار شرقی کرمان، روز دوشنبه، ۱۸ تیرماه، جنوب تهران، قم، مرکزی، اصفهان، جنوب خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان و نوار شرقی کرمان و بارش باران شدید و رگباری در روز یکشنبه ۱۷ تیرماه، در شمال استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل و ارتفاعات مازندران، و در روز دوشنبه ۱۸ تیر، شمال و غرب آذربایجان غربی، شمال شرق آذربایجان شرقی، مرکز و جنوب اردبیل و ارتفاعات مازندران، امدادگران در حالت آماده باش قرار گرفتند.

محمودی ادامه داد: از شهروندان می‌خواهم که در صورت تردد ضروری به اخبار هواشناسی و راه‌ها مبنی بر مسدود شدن راه‌ها توجه کنند.

گفتنی است، هم‌وطنان می‌توانند، در شرایط اضطراری و برای درخواست کمک و یا دریافت خدمات تخصصی و امدادی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با شماره ۱۱۲ به ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته تماس بگیرند.

منبع: خبرگزاری مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.